Necessites estar registrat per realitzar una preinscripció. Inicia sessió o registrat aquí.

Informació sobre el tractament de dades (Reglament (UE) 2016/679 i LO 3/2018)

Responsable del tractament: ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES D’ALUMNES DE L’ESCOLA VEDRUNA DE PALAMÓS – NIF G17085242 – C/ Xaloc 22  17230  Palamós – Email: ampavedrunapalamos@gmail.com

L’informem que les seves dades de caràcter personal i les dels seus fills o tutelats menors d’edat alumnes de l’ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES D’ALUMNES DE L’ESCOLA VEDRUNA DE PALAMÓS, recollides en el formulari d’inscripció, seran tractades amb la finalitat de gestionar la inscripció a les extraescolars que ofereix. La legitimació per tractar-les prové del seu consentiment. Les dades es conservaran mentre sigui membre de la nostra associació o participi en les seves activitats. Posteriorment, es guardaran durant el temps necessari per complir amb les obligacions legals. No cedirem les dades a tercers excepte en els casos en què hi hagi una obligació legal per fer-ho o sigui necessari per complir amb la finalitat del tractament. Pot accedir a les seves dades, rectificar-les o suprimir-les, oposar-se al tractament i sol·licitar la seva limitació, així com demanar més informació sobre el tractament de dades, enviant la seva sol·licitud a la nostra adreça física o electrònica Vostè declara haver estat informat sobre el tractaments de dades de caràcter personal que realitza l’ ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES D’ALUMNES DE L’ESCOLA VEDRUNA DE PALAMÓSi ATORGA EL SEU CONSENTIMENT per a aquests tractaments. Tenim a la seva disposició informació addicional i detallada sobre el tractament de dades.